{"id":3111,"date":"2022-10-27T07:57:39","date_gmt":"2022-10-27T07:57:39","guid":{"rendered":"https:\/\/kompaktgepek.grundonline.hu\/?p=3111"},"modified":"2023-09-04T17:04:13","modified_gmt":"2023-09-04T17:04:13","slug":"fuvarozastol-a-komplett-kivitelezesig","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/kompaktgepek.grundonline.hu\/fuvarozastol-a-komplett-kivitelezesig\/","title":{"rendered":"Fuvaroz\u00e1st\u00f3l a komplett kivitelez\u00e9sig"},"content":{"rendered":"\n
\n
<\/span>\"\"
\n

<\/p>\n<\/div><\/div>\n\n\n\n

<\/span>\"\"
\n

<\/p>\n<\/div><\/div>\n\n\n\n

\n
\n

FUVAROZ\u00c1ST\u00d3L A KOMPLETT KIVITELEZ\u00c9SIG: <\/strong>
INTERJ\u00da A DATI-SPED KFT. \u00dcGYVEZET\u0150J\u00c9VEL<\/h1>\n\n\n\n
\n

Leg\u00fajabb interj\u00fank alkalm\u00e1b\u00f3l a Dati-Sped Kft. egyik munkater\u00fclet\u00e9re l\u00e1togattunk el, ahol a kivitelez\u00e9s megtekint\u00e9s\u00e9t k\u00f6vet\u0151en a c\u00e9g \u00fcgyvezet\u0151j\u00e9vel, Dong\u00f3 Attil\u00e1val besz\u00e9lgett\u00fcnk.<\/p>\n\n\n\n

A cikket let\u00f6ltheti PDF form\u00e1tumban<\/a><\/p>\n<\/div>\n<\/div>\n\n\n\n

<\/div>\n<\/div>\n\n\n\n

A cikk megjelen\u00e9s\u00e9t a Navik Alfa Kft. t\u00e1mogatta.<\/p>\n<\/section>\n\n\n\n

\n
\n
\n

A v\u00e1llalat alap\u00edt\u00e1s\u00e1nak t\u00f6rt\u00e9net\u00e9n t\u00fal t\u00f6bbek k\u00f6zt \u00e9rintett\u00fck a munka\u00e9g\u00e9pekkel kapcsolatban \u00f6sszegy\u0171lt tapasztalatokat, valamint a legnagyobb kih\u00edv\u00e1sokat, melyekkel napjainkban a v\u00e1llalkoz\u00e1snak szembe kell n\u00e9znie.<\/p>\n\n\n\n

A DATI-SPED NEVE HALLAT\u00c1N AZ EMBER INK\u00c1B SZ\u00c1LL\u00cdTM\u00c1NYOZ\u00c1SI V\u00c1LLALATRA ASSZOCI\u00c1LNA. HOL KERESEND\u0150 A N\u00c9V EREDETE?<\/strong><\/p>\n\n\n\n

Gyerekkorom \u00f3ta im\u00e1dom a kamionokat, \u00edgy mindig is a fuvaroz\u00e1s volt az els\u0151 sz\u00e1m\u00fa szenved\u00e9lyem. Ezen ind\u00edttat\u00e1sb\u00f3l alap\u00edtottam meg a v\u00e1llalkoz\u00e1st egyetlen egy teheraut\u00f3val 2003-ban, \u00e9s term\u00e9szetesen ehhez k\u00f6t\u0151dik az elnevez\u00e9s is. Viszont n\u00e9h\u00e1ny \u00e9v m\u00falva, mikor k\u00f6zeledett a 2008-as v\u00e1ls\u00e1g, m\u00e1r eg\u00e9szen tiszt\u00e1n l\u00e1ttam, hogy a fuvaroz\u00e1s \u00f6nmag\u00e1ban nem hozza az \u00e1ltalam elv\u00e1rt eredm\u00e9nyeket. Ebb\u0151l kifoly\u00f3lag kezdtem el a komplett kivitelez\u00e9s fel\u00e9 kacsingatni, hiszen \u00e9rz\u00e9keltem a sz\u0171k keresztmetszeteket, \u00e9s kital\u00e1ltam, hogy megpr\u00f3b\u00e1lok minden tev\u00e9kenys\u00e9get egy k\u00e9zben \u00f6sszefogni. Sz\u00e9p lassan elkezdtem b\u0151v\u00edteni a palett\u00e1t, v\u00e1s\u00e1roltam rakod\u00f3g\u00e9pet, vettem f\u00f6l embereket, \u00e9s nyitottam a kivitelez\u00e9s ir\u00e1ny\u00e1ba. R\u00e1ad\u00e1sul kor\u00e1bban rengeteget fuvaroztunk \u00fat\u00e9p\u00edt\u0151 c\u00e9geknek, ahonnan sok tapasztalatra \u00e9s kapcsolatra tettem szert. V\u00e9g\u00fcl annyira sikeres lett ez az ir\u00e1ny, hogy m\u00e1ra az \u00fat\u00e9p\u00edt\u00e9s v\u00e1lt a legf\u0151bb tev\u00e9kenys\u00e9g\u00fcnkk\u00e9, \u00e9s ez teszi ki a munk\u00e1ink 90 sz\u00e1zal\u00e9k\u00e1t. Emellett persze megmaradt a fuvaroz\u00e1s is, melynek szolg\u00e1lat\u00e1ban fokozatosan b\u0151v\u00edtett\u00fck a flott\u00e1nkat is: jelenleg m\u00e1r nyolc k\u00fcl\u00f6nb\u00f6z\u0151 m\u00e9ret\u0171 teheraut\u00f3val dolgozunk, melyet t\u00f6bb rakod\u00f3g\u00e9p is kieg\u00e9sz\u00edt. Azt mondhatom teh\u00e1t, hogy j\u00f3 d\u00f6nt\u00e9s volt a v\u00e1lt\u00e1s. Fontos az is, hogy \u00edgy a fuvaroz\u00e1s is hat\u00e9konyan, j\u00f3 eredm\u00e9nnyel tud m\u0171k\u00f6dni, mivel saj\u00e1t magunk szervezz\u00fck a fuvarokat, megoldjuk a saj\u00e1t g\u00e9psz\u00e1ll\u00edt\u00e1sainkat, \u00e9s kell\u0151en rugalmasak vagyunk. Nagyon kev\u00e9s k\u00fcls\u0151s fuvart \u00e9s g\u00e9pet vesz\u00fcnk ig\u00e9nybe, a saj\u00e1t eszk\u00f6zeink pedig kimondottan j\u00f3 kihaszn\u00e1lts\u00e1ggal \u00fczemelnek, ami a mai \u00fczemanyag\u00e1rak mellett elk\u00e9peszt\u0151en fontos.<\/p>\n\n\n\n

<\/div>\n<\/div>\n\n\n\n
\n
\"\"<\/figure>\n<\/div>\n<\/div>\n<\/section>\n\n\n\n
\n
\n
\n
\n